У разі непередбачених ситуацій не обов'язково відразу ж звертатися за допомогою в техпідтримку Джокер. Якщо виникли труднощі, більшість питань можна вирішити, ознайомившись з розділом FAQ, де зібрані відповіді на всі актуальні питання.
Щоб створити персональний рахунок, користувачам потрібно пройти процедуру реєстрації. У процесі створення акаунту потрібно вказати: номер телефону або e-mail, пароль для входу в обліковий запис. На вказаний e-mail прийде лист з підтвердженням, а на телефон - смс-повідомлення. Підтвердивши реєстрацію, клієнти можуть використовувати створений пароль і логін для авторизації на сайті казино онлайн.
Відразу після реєстрації рекомендується заповнити анкету користувача, де потрібно вказати дату народження, країну, місто проживання, ПІБ та платіжні дані. Після успішно завершеної реєстрації, відкриття рахунку здійснюється автоматично. Щоб отримати доступ до ігрових автоматів на гроші, гравцеві залишається лише внести депозит будь-яким з представлених способів.
Послідовність всіх дій виглядає наступним чином:
Поповнити ігровий баланс можна за допомогою банківського переказу, електронного гаманця і мобільного телефону. Для поповнення з телефону потрібно вибрати мобільного оператора зі списку запропонованих, ввести номер телефону і вказати суму депозиту. Нарахування коштів з мобайла - миттєве.
Paycell - платіжний сервіс, за допомогою якого можна внести депозит як з ПК, так і з мобільного пристрою. 14 000 грн - максимально допустима щомісячна сума переказів. Щоб скористатися можливостями сервісу, потрібно вибрати його і вказати особисті реквізити.
Для користувачів мобільного оператора Київстар, є можливість використовувати сервіс Смарт-гроші. Потрібно відкрити мобільний додаток сервісу або відкрити офіційний сайт, вибрати розділ «Лото» і перейти в МСЛ. За допомогою послуги Смарт-гроші можна внести депозит від 50 до 30 000 гривень без додаткових комісійних відрахувань.
В особистому кабіні слід перейти в розділ «Каса», вибрати Приват24, вказати суму, натиснути «Сплатити» і підтвердити платіж за допомогою online-банкінгу.
В особистому кабінеті можна поповнити баланс за допомогою рахунку в Монобанку. Для цього потрібно вказати: термін придатності і номер карти, CVV-код і суму депозиту.
Поповнити баланс можна за допомогою iBox-терміналу. Для цього потрібно вибрати значок (логотип) сайту і ввести свій особовий рахунок. При внесенні депозиту через термінал, важливо враховувати, що такі апарати не видають здачу.
Потрібно перейти на сайт банку, відкрити розділ «Відмова по платежу». У відповідному полі необхідно вказати номер телефону, який клієнт використовував для прив'язки платіжної системи. Заявка обробляється протягом 20 хвилин, після чого можна буде повторно здійснити оплату. Рекомендовано заздалегідь ознайомитися з інструкцією з розблокування платежів, яка приведена на сайті банку.
Кнопка або спеціальна функція для самостійного видалення облікового запису на сайті не передбачена. Тому процедура проводиться таким чином:
Використовувати мобільний клієнт можна на будь-якому пристрої, що функціонує на базі ОС iOS або Андроїд. Щоб встановити додаток потрібно:
Після установки програми можна створити обліковий запис або авторизуватися по вже існуючим даними.
Для активації потрібно перейти в розділ з діючими бонусами, знайти в списку вітальний і клікнути на кнопку «Активувати». Після активації необхідно внести депозит будь-яким зручним способом на суму від 100 UAH.